Selasa, 28 April 2009

sedikit tentang brader "poorjangga"



Post kali ini wa nak bagi kelainan sikit,
wa kasi sikit slot blog ni kat seorang brader yang jambu ni,
wa dah kenal lama,.tapi 2-3 hari ni wa baru perasan,.
iras muka serta karekter dia tak tumpah seperti:




"mahatmagandhi"








Siapa dia Brader "poorjangga" tu?

ok dengar ni,.....beliau cakap....
-Beliau pernah tinggal di jamaica 10 tahun lalu, merempat jual air bali dan asam pedas ketika disana.

-Beliau memang tersangat obsesi kat bob marley semenjak sekolah rendah.

-pernah berasmara bersama gambar "kate winslet" ketika berada tingkatan 3 cekal.

-hobi memasak,mengumpul awek dan mengumpul klip video lucah melayu.

-makanan kegemaran ialah yang berkuah dan berasaskan kari.

-minuman kegemaran ialah air suam .(isk,..macam siapa yek?)

sedikit kata-kata "poorjangga" yang beliau coretkan di bawah ini untuk dikongsi sebagai renungan kita bersama,

selamat membaca
.....................chiowwwww



Ni dia Gambar Brader "Mob Barley." a.k.a brader "poorjangga"





kata-kata hikmah "poorjangga" dari Brader Mob Barley.

1)"Hidup umpama aiskrim. Nikmatilah ia sebelum cair"

2)
"Hadiah Terbaik :
Kepada kawan - Kesetiaan
Kepada musuh - Kemaafan
Kepada ketua - Khidmat
Kepada yang muda - Contoh terbaik
Kepada yang tua - Hargai budi mereka dan kesetiaan.
Kepada pasangan - Cinta dan ketaatan
Kepada manusia - Kebebasan"

3)"Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang
di langit dan rendahkan hatimu
serendah mutiara di lautan".

4)"Kekuatan itu tidak terbina di atas bilangan yang ramai, tetapi
kekuatan itu terbina di atas keyakinan dan optimis seseorang dan
keserasian berkumpulan."

5)"Reaksi emosi jangan dituruti kerana implikasinya
tidak seperti yang diimaginasi"

6)
"orang yang kentut tidak berbunyi.....biasanya akan ketawa".

7)"Setiap mata yang tertutup belum bererti ia tidur.
Setiap mata terbuka belum bererti ia melihat."

8)"orang yang kentut dan senyum memanjang
ialah orang yang dah terkencit"
....apa senyum senyum?......................lu terkincit ke?

9)"Akal itu menteri yang menasihati,
Hati itu ialah raja yangmenentukan,
Harta itu satu tamu yang akan berangkat,
kesenangan itu satu masa yang
ditinggalkan".

10)"Jangan kamu meludah ke langit,..sebaliknya ludah la ke cipap.
nescaya ia kelihatan seperti bibir merah yang basah"
(brader"poorjangga 2009")

10 ulasan:

pekik si pekong berkata...

ahahahah....argeeebbb!!! *pssst...ni ke burger itam yang korang dok sebut kat forum tadi?...eceeehhh...jemboo gak...* heheh....masak sedap-sedap ya kang ageb...

SSP berkata...

ok jon gonzo dan tawar minat pandang pertama! efneyo, siap siaga; abang jon gonzo datang ni jaga2 cik efneyo! bwahahaha

brokeN~Fleet berkata...

hahahaha.. aku x tahan yg "apehal senyum².. lu tekencit ke?" hahahahahaha..

psst/: kembalikan kemeriahan SSP!!

uden kingkong berkata...

AKU BARU PERASAN YANG BRADER POORJANGGA NI MACAM MUKA AJIB DRUMMER EK...HIHI KEMBAR DIA KOT?...WAH AJIB BANYAKNYE KEMBAR....
DULU ORANG RAMAI KATA MUKA AJIB SEBIJI AARON AZIZ.DENGAN NASHA AZIZ PON SEIRAS JUGAK,KALAU DGN NIK AZIZ AKU X KOMPEM.

AgibArchuletta berkata...

suka sangat bogelkan aku ajib ni taw... awww~

saya su berkata...

memang takleh blah bila tgk muka ajib terpampang.wakakaka..

mr white berkata...

hahahaha...berdekah..stylo la lu brader...

UKK : Aaron aziz tu muka macam lu la...Tak caya tanya Boi...?

Si Pekuk berkata...

nie baru Real...
Buffalo Soulja!

boiboroi berkata...

huh.. mcm pelakon citer 'predator'!

Ops.. Petikan makcik kantin kilang tempat gua supply keropok cap manisah..

"nak... makcik teringin nak tengok dafi rambut simpul2.."

Huhuhu... Nanti eh makcik.... ;p

uden kingkong berkata...

***bongok
jadah dafi,...
gita gutawa la...

iklan selingan

Malaysia Web Hosting

nombor ramalan