Khamis, 9 April 2009

Kesungguhan Pengebom C4!!!

Aku lumat dalam hati,
Apa erti semat?

Jaja kata pada sang jibrail waktu,
Berjanji pada penjahanam cerlak hidup.

Buntu hati sangka-kala meniup,
Taufan kiamat memutar akal fikiran.

Selesaikah panorama ikutan dibazir?
Hanya saki-baki rengsa si kelesa yang perlu di jentik.

Bongkaslah dari dodoi bobok yang melekakan,
Agar keborosan waktu itu tidak mencekik.

aku mahu ini

kebulatan hati,
ketekunan,
ketulusan,
keazaman,
penyungguhankata......

dan;

bila lagi aku menyambung tanyaku? pabila kau tanya padaku bila.......




usaha tangga kejayaan.. entah mana tangga tu pon aku x nampak...
terhantuk kat tangga baru nak tergadah adelah...

ubati hati aku dengan candu waad kau....

2 ulasan:

Gin Jimuda berkata...

mungkinkah aku si kelesa?

suka betol aku bila kawan-kawan dah mula pandai bermain kata-kata.

teruskan.

brokeN~Fleet berkata...

Enchek Gin yang Muda sampai ke tua...

anda kategori ikan kelisa yang dalam akuarium.. ermm... agak mahal untuk ku bela.... ahaks~

iklan selingan

Malaysia Web Hosting

nombor ramalan