Isnin, 20 April 2009

Cemerlang, Gemilang, Terbilang,.. Temberang!!!! terjenang??


Ya!

Yang aku lihat adalah pandangan wajar,
Yang aku hidu adalah udara pijar,
Yang aku junjung adalah beban,
Yang aku pijak adalah api,

Kerana, Aku masih waras...

Kau!

Bakar api pada sekam,
Tusuk peniti pada jantung,
Robek lobang pada kelambu,
Koyak langit dari pandangan,

Tapi, Aku masih waras lagi...

20 ulasan:

pekik si pekong berkata...

Cool bro!... Heh...

travolta^pekak! berkata...

Hahaha... Ni post entry paling kelakar..
Wa nak pecayh perot la...Wakakakawakaka

sayasu berkata...

comei gambo..ape yang penting..

Youjie berkata...

KerjaSAMA!!!!

brokeN~Fleet berkata...

semangat kerjasama menghamparkan balapan setiakawan~

SSPukimak berkata...

hakk tuih!!!
bole ke ini macam tuan???
hahaha..provokasi membawa benci..
apa aku peduli?????hik hik hik..sory saya separa sedar la tuan..hik hik hik..hakkkk tuihhhhh!!!!

pekik si pekong berkata...

aduhh...

SSPendekarmustar berkata...

budak gila putus kwn dah meroyan balik dah. nak prozac?

uden kingkong berkata...

kudis kudis yang x akan pulih :(

SSPelik berkata...

uden...kutuk diri sendiri?
atau
kutuk kaum-kaum sendiri?
hik hik hik...sori aku mabuk,perlu ke aku mintak sori?hik hik hik...

ya..kudis-kudis yang tak mungkin pulih..kan kudis buta tuu...makin digaru,makin sedap...tambah-tambah lagi ada yang menggaru sambil memakai topeng king kong...hik hik hik...

betul tak saudara uden?
;)

cheerzzzzz..

mr white berkata...

Ya, kerjasama memang penting. Kerjasama yang macamana...
ha...yang tu kita tak tau tu...heh..heh..

SSPerasan berkata...

baca biar bersuluh lampu kalimantang,
biar faham.. biar terang.

lagu hatkor bernote tinggi yang sepatah haram tak paham boleh plak paham.

mungkin hati hitam macam kopi cap kapal api boleh mendatangkan persepsi pada post ni dituduh provokasi.

*sebab nak faham ekspresi, sedang mengimput deria ke-6..

uden kingkong berkata...

uden...kutuk diri sendiri?
atau
kutuk kaum-kaum sendiri?
hik hik hik...sori aku mabuk,perlu ke aku mintak sori?hik hik hik...

ya..kudis-kudis yang tak mungkin pulih..kan kudis buta tuu...makin digaru,makin sedap...tambah-tambah lagi ada yang menggaru sambil memakai topeng king kong...hik hik hik...

betul tak saudara uden?
;)

--------->>>kutuk? kaum? kingkong?
aku rase ko yang kutuk aku ni alahai..huhu aku xmarah,.tapi cuma bertambah kesian,ish ish...statement macam budak2 yang meminta perhatian,isk isk...ape ape aje,..apa yang ko bole buat dik?????bole abg bantu??? kenapa nak say sorry?? nak wat lawak amir raja lawak yea...ohohoh ok ok ok
aku mula dah nak gelak ni...(tapi xbole nak ketawa sebab makin kesian)

AkUe^TaYiK berkata...

Sorryyy Bro,kawan akue tu mmg cam budak2 sikit,lom sunat,dia mabuk tue,biasalah separa sedar dan separuh taikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.
i'm sorry!(baru ada gaya amir)
kelakar tak aku bro?????
please la ketawa!!!

uden kingkong berkata...

ERRR....makin kesian,....
ERRR....lantak ko la nak buat apa.

ok ok lawak ko tu....tapi...lagi ok.....
kalau awak x melawak.
yang bagusnya saya nampak semangat kental awk tu.semangat awk nak berikan komen bersungguh2 walaupun ia terlalu menjengkelkan.
xape saya disini suka layan bdak2 macam awk ni,.
saya sgt berPRIHAntu.
:)

SSPerasan berkata...

hai hoi hai hoi hai hoi...(ni gelak ke gelek?)

enchek uden..
aku ade perancangan nak jumpa tokey beras faezah..
sebab aku pon kesian gak..
agak boleh bantu si penyakit kusta?

cube ko tnye dia.. mesti kompol ikan puyu sbb ske main parit rumah2 orang..

*mungkin inginkan tempat di ruangan SSP... tapi segan kot..

pekik si pekong berkata...

gini..gini..meh dok setable...aku banje chivas ngan curut...baru bleh mencarut depan -depan..baru bes...aduh...sampai bila pun anak benih tak kan jadi pokok besar...sampai bila pun batu pahat tetap PEKAN BATU PAHAT!!grow up la pukimak!!!!hangin la pulak aku macam ni...


- aku dengan identiti aku yang orang dah tau.bukan sembunyi balik skrin jek. -

saya su berkata...

tak sudah sudah..kat mana-mana je ye..pelikla..

SSP berkata...

meh dok setable...aku banje chivas ngan curut...baru bleh mencarut depan -depan.. ----> lu ckp mcm ni yg kolop tu marah sgt tu. kan dia ckp kita songsang. dia lurus. kita kan buat dosa. dia matlamat menghalalkan cara. takyah marah. nanti hypertension. kolop tu bodo sombong sbb tu mcm tu. hangin satu badan. kan aku dah tanya, nak prozac tak?

SSProzac berkata...

agak2 tenang dah kena prozac lah tuh.. wakakakakakakakakakakakakaka

iklan selingan

Malaysia Web Hosting

nombor ramalan