Ahad, 9 Ogos 2009

- PERISTIWA ‘ALIF’ -

Malam ini milik aku
Di wangian kejayaan aku menghidu datangnya kuasa
Bersama kuasa, terpimpin kemewahan
Aku terhibur dengan perempuan-perempuan lagaknya aku dewa pencinta
Kepura-puraan yang diharap aku beli dengan wang ringgit
Tidak mengapa, aku masih terhibur

Aku pasti ini realiti
Jika mimpi pun, aku berdoa [aku] tak kan terjaga
Dan aliran likuer-likuer itu seakan aprodisiak membaja libido
Aku ingin terus minum hingga orgasma!
Aku ingin pitam diatas tubuh-tubuh munggil giur perempuan

Hanyutan aku terjeda dek sosok tubuh yang bergemilau
Aku amati keadaannya sugul takala aku bebas gembira
Aku lantas berang, lalu mengatur langkah memberontak
Belum pun sempat aku bertindak
Dia menghulurkan satu balutan

Aku merobek pembalutnya
Tika isi dibalik balutan kian mengimbau memori
Seakan disentap nyawa dengan rakus
Senaskah Kalamullah berada ditangan
Seberat semesta menginjak pundak

Retaliasi mendongak lantas air mata bergenang
Tak terkira persoalan ingin dipacul
Dengan lirikan senyaman salju dan santunan beredar
Berhati dia memberi jawapan
‘Aku hanyalah utusan.”…

-catatan John si ‘orang gila’-
-1347, Jun 22, 2009, wilayah separa sedar-

3 ulasan:

chubbyharusdirejam berkata...

berisi
=)

sI pEkUK berkata...

Tp, apsal ade bau retaliasi terhadap liker,bir & wangian araqi?!
Tunggu rejaman/retaliasi dari aku bagi 'peristiwa' ini, pekong!!

I LAP U berkata...

pekuk bole cuba retaliasi kongkang sudah kembali!

kongkang + kongkang = longkang terbongkang kokang cokang

iklan selingan

Malaysia Web Hosting

nombor ramalan