Rabu, 27 Mei 2009

**KAMEK MAOK KELAKA NGAN KITAK**


selamat menyambut hari gawai kepada para pengunjung ssp
khususnya buat jennifer,nisa,aszma,*salma hayek,*tyra banks,*angelina colie,*nora danish"sendu"dan *Nirmala Bonat serta semua chixie yang berasal dari tanah borneo yang pernah singgah di teratak sendu kami,...,
(ehehe nama yg bertanda"*" tu aku kencing ko jek)

oh ye,..awey pon anak kelahiran kuching serawak,..kalau takcaya gi tgk ic dia
ada catit no (13) di tgh2 no ic tu.

kalau tak caya jugak,..
gi sekodeng awey kencing,..serius sebijik macam kucing,...
sebelah kaki siap angkat 70 darjah...lepas kencing tu dia siap menguis-kuis tanah.
patut aku rasa cam ada bau taik kucing kat umah.
(tu belom tgk lagi dia cucing)ahahah.

kami minta maaf tak dapat ikut kamu semua ke sarawak tahun ini,.mungkin tahun depan kalau tak keberatan.

kami mengucapkan:

"SELAMAT BERCUTI DAN MENYAMBUT HARI GAWAI"



p/s:
jangan lupa nnt belikan kek lapis/gambir/sumpit/tuak/burung kenyalang.
jgn lupa jgak singgah ke "rumah panjang" kami bila naik cuti nnti ye deng...:P~
"Tok Ketuai" rindu sama kitak ye deng...

antuk~kepalakeding~ding~
antuk~kepalakeding~ding~
antuk~kepalakeding~ding~

8 ulasan:

Pekuk Toadiey berkata...

Gua nak orda tuak...ding dong ding donk!
Ad, ade spare tak? kwunk kwunk
ukk, kembali ke tempat asal!

Gin Jimuda berkata...

haha.macam haram.

i love girls in uniform! huhu

uden kingkong berkata...

sarawak best! sarawak best!
awek sarawak pandai tiup!
..err i mean tiup sumpit!
hehehe

brokeN~Fleet berkata...

ukk.. agak nak 'refer' bahasa s'wak.. aku ade kamusnya ni.. hehehehe..

uden kingkong berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
uden kingkong berkata...

ahaha...wei awek ni dah pandai kacap telabik tau! aku dah ajar pun......

tiap2 kali jumpa jek kacap:
"naak yamin lobeh taak"
"canput ladam la yasang".

2ayat tu je yang dah aku ajarkan
kuikuikui...

mr white berkata...

'Selamat Hari Gawai UKK'

Ikhlas Dari;
Warga Sarawak.

Sam Dol berkata...

Selamat Hari Dawai, ukk

Ikhlas;
Warga Rogol

iklan selingan

Malaysia Web Hosting

nombor ramalan