Jumaat, 8 Mei 2009

- MAYDAY (distress call) -

tak produktif, ayam berkokok, jam 11 pagi?
ketidakcekapan, lari fungsi, apa dah jadi?
takut ; erti kata takut, sangat takut, ketakutan

diskusi, pertikai balah salah, kau bodoh
debat, cepat kau hebat, aku lah si 'jebat'
[aku] jahat? ; menulis, minum, telan hisap sakit perut
sakit perut, aku takut, perut aku takut sakit

apa dah jadi???


p/s : mungkin Mei itu bulan yang lebih menguasai April... aku menyeru bantuan......

5 ulasan:

si pekuk berkata...

Jap bro, gua panggil Gaban. Baja hitam cuti bulan mei...
Phew!

boroi~fleet berkata...

ah ko..

saguhati xde buat2 alim.. huh

cmner ni YB???????????????

hahaha~

pekik si pekong berkata...

takut dowh... kang boco perut aku kang... kang sirosis (mcm kau cakap, aku pun tak tau ape menatang tuh) kau nak suruh aku jadik anakis muda terkembiri kiri kanan (tak [jadi] renaissance)?aku tak puas lagi bro...fazazazasss mungkin dah puas la...ehek...

hans berkata...

bulan mana pun sama jer...
thanks view my blog...
rajin2 la singgah n comment

brokeN~Fleet berkata...

sirosis encephalitis... simtom gabungan sendu terbatas akibat tak berkemampuan menelan booze... ade bran undur diri?

iklan selingan

Malaysia Web Hosting

nombor ramalan