Khamis, 7 Mei 2009

Masih terbengkalai lalai bangkai / "Tunggu eh sayang"


Kecipak pong!!

Kepala gua bergoncang menandakan waktu untuk meng'horizontal'kan badan gua untuk mati seketika. Asal nak gua nak tidur lu geletek otak gua. Ternyata hasutan setan lebih kuat mendorong keinginan untuk berasap.. "heh.. lek dulu.. baru pukul 12", ah~ tinggal 9 kawanan terhimpit dalam kotak yang mencebik membahasakan "Rokok Penyebab Kanser Mulut".. Tatkala pembakaran lengkap terhasil, lantas sub-mind gua terfikir, hari Jumaat sudah hampir.

Halusinasi Angkasa Setan

"Ntah ade tiket ke aku nak balik? Perlu ke?"
Pom!
Terbayang hampir gua menghidap cekam kuku ketika menapak dari stesen Star Pudu menuju ke Pururaya dek hasil kebebalan supir si Alec 'Bald'win. Sepanjang jalan gua mengumit ngumit memuji setan; dan mungkin adik dalam jip hijau tu berbual kote "Mak.. kenapa abang tu usung guitar kat area pudujail? Ada charity show bersama banduan ke?".. huh.. Ketiak gua jangan cakap la time tu, godak dengan serbuk kari, tambah dhal, dah boleh buat cicah roti kat NSM!! Gua terpaksa menggabungjalinkan semua elemen dalam otak gua supaya bertindak dalam separa sedar agar perjalanan gua sampai ke perut Pururaya. Kalaulah linglung waktu tu, mau kepala akak kaunter KKKL (sebut biar jarak-jarak) gua sesah!

Al-Kisah si Tegak!!

"wah, manyak terrok ar.. tapi sikit hal la ini.."

"boleh siap.. wang mahal sikit laa.. balang susah mau cali woo.."

Kannina bo cibai mahai! Sampai sekarang tersadai akibat demand taukeh workshop. Jahanam! Fifirari Enzos yang banyak jasanya masih gua tak dapat tebus alat kelamin gantian. 54 hari aku pikul resah gelisah dalam otak memikirkan penyelesaian untuk tamatkan rindu tersendu gua kat dia.
"kalaulah sup gearbox tu benar pada namanya, jangankan gua ganti alat kelamin dia.. ber'partnership' la gua dengan taukeh workshop tu. Dengan Sitam gua ajak bukak kilang produce gearbox murah!!"

---> Jasa lu gua tak terbalas. Tiap-tiap minggu lu ajak gua melayang nyawa mencatat ujian masa atas trek PLUShhhhhhiiitttt. Setakat gua nak pulang ke pangkal peha taukeh Cipap Kembong boleh jadi 1jam setengah (waktu normal 3jam!!). Lu penat ke...? lesu ke...? letih ke...? tengik ke...? makin nak sampai makin ligat lu ajak gua bergelumang. Wa'ima taukeh babi pasti modify lu jadi double-cab kasi hantar 'bak' pegi balik ke Singapore 24 kali dalam sehari!! (gua ukur masa perjalanan dari Pengkalan Balak, Melaka tauuuu).

Ya! Gua salah... degil mengejar sesuatu di praja sendu. Nasib lu takde mulut macam gua, heheh. Asal datang hari jumaat pepagi gua dah senyum lebar tengok lu, dengan perasaan alpukah-kobar ala-ala Datuk K nikah Siti dan adakala gua kesat slobber gua mengingatkan kenikmatan bersama bergelumang menuju praja sendu; entah ape bentuk mulut lu pula? andai dapat dilihat mata hati pasti lu beri lakaran cebik jelir pada gua.

"Maafkanlah gua, kalau gua terlalu megikut emosi setan........ gua bukan ape, gua rindu lu... bau tongkeng gua ada lagi tak kat atas seat tu?"

Ya! Gua sekali lagi salah... degil mengejar sesuatu di praja sendu.. sehingga kini gua masih dibomoh oleh kata-kata waad si pandir. Kerana gua terlalu mengejar 'sesuatu' itu telah membuatkan lu jadi tenat tak berkelamin. Ah.. Lupakan hasrat gua mengejar 'sesuatu' kembali. Lupakan je la~

Alma Mater mengajar..

Tidak mengapa!! dengan didikan hati hanyir yang telah gua belajar, gua anjak waad gua bertukar paksi dari 'sesuatu' itu dengan mengejar lu, impian gua mahu mengeluarkan lu dari kemelut asmara Panic at The Bengkel agar lu dan gua bisa berejakulasi di hamparan PLUShhhhhhiiitttt. Gua janji , gua ganti alat kelamin lu dengan gantian tip-top endorsement jaminan Nordin Mat Topper. Gua janji... Lu tunggu... Just tunggu je... Tunggu eh sayang~


note my quote: next time should learn how to be keen in sense of creating commitment, there will come adulation to be nose for. Keen is the word doesn't inimical mortal by pin in your heart.



4 ulasan:

mr white berkata...

Fifirari Enzos macam kenal je...betul ke apa yang gua fikirkan? hehehee...

si pekok! berkata...

Buntut comelku ini juga merindukan kaus-kaus sofa di hadapan sebelah kiri. So, kita akan berbicara lagi tentang skid row, red jumpsuit dan ACDC saat setan-setan menyeru kepulangan di pinggir luluhraya.

Tapi, pecaya laa..
Mungkin die mogok!

Meminta dibelai untuk seketika. Bagai sang gadis meminta dipuji-puja biar sesaat cuma!

Mungkin sekiranya sayangmu itu boleh bermain gitar, terhasil opus yang menarik lengkap dengan lick-lick dan deruan ekzos 'killswitch'nye! kekekee!
*oh, die spesis ayumi hamasaki kan?

brokeN~Fleet berkata...

ah.. x lupa juga bau telo setengah masak hasilan kelengkang jaka-sembong telekat di seat kiri tatkala kehabisan petrol meniti lorong segelap jubur.. Alam angker a.k.a pagoh...

Gin Jimuda berkata...

haha.awesome. ;p

iklan selingan

Malaysia Web Hosting

nombor ramalan